קלינטון מציגה: שלוש הסיבות שגרמו לי להפסד

    אהרן יעקב No Comments on קלינטון מציגה: שלוש הסיבות שגרמו לי להפסד

    הפיקה לקחים? קלינטון מציגה בריאיון: אלו שלוש הסיבות בגינן הפסדתי את כס הנשיאות לטראמפ • וגם, אל תפספסו את תגובת טראמפ שהגיעה, איך לא, בדמות ציוץ בטוויטר

    21:52
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on עיר המקלט של גלנט? הפרשן הפוליטי הוותיק מעריך

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קלינטון וטראמפ, קמפיין הבחירות שלא נגמר. היא טוענת על הפסד בעקבות שנאת נשים התערבות רוסית וחקירות FBI, הוא מצדיע לקמפיין שערך לעצמו

    המועמדת לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הדמוקרטית בבחירות האחרונות, הילארי קלינטון, שהתמודדה מול הנשיא הנבחר, דונאלד טראמפ, שאף כיהנה כשרת החוץ בממשלו של אובאמה, בנוסף להיותה אשתו של הנשיא לשעבר ביל קלינטון, מסרבת להשלים עם ההפסד הצורב שהיא ספגה לרפובליקנים ובראשם הנשיא הנבחר, דונאלד טראמפ, שצץ משום מקום וניצח אותה עם כל עברה ופועלה לאורך שנים ארוכות בהן החדר הסגלגל הייתה המטרה, טראמפ לא התרגש יתר על המידה מייחוסה ועברה ובמהלך קמפיין סוער וססגוני הדיח אותה וגרם לה להפסד צורם וצורב.

    בימים אלו טוענת קלינטון שכאמור, עדיין לא התאוששה מההפסד, בראיון ל-CNN שישנם שלוש סיבות עיקריות להפסד שלה, והם, ה-FBI, ההתערבות הרוסית לטענתה בבחירות ושנאת הנשים, כל אלה, טוענת קלינטון, הן הסיבות שגרמו להפסד. הפסד המקבל מימד מיוחד בעקבות הזחיחות והביטחון העצמי המופרז שבחירות אלו יהיו מונחות בכף ידה של המפלגה הדמוקרטית בהובלתה.

    לסיום, מודה קלינטון, אכן הקמפיין שלה לא היה מושלם ומסבירה שאף קמפיין לא מושלם וחף מטעויות. אבל, היא ממשיכה לטעון בתוקף, אם היו הבחירות מתקיימות בתאריך 27 לאוקטובר, יום לפני פרסום דבר החקירה המחודשת של ה-FBI בפרשת האימיילים בהם היא חשודה לכאורה, היא הייתה מנצחת את הבחירות ונבחרת לנשיאות, כך על פי טענתה של קלינטון.

    מנגד, מצייץ הנשיא הנבחר, דונלד טראמפ, בתגובה לדבריה של קלינטון, שג'יימס קומי מנהלה של ה-FBI הוא הדבר הכי טוב שקלינטון יכלה לבקש לעצמה, היות שהוא העניק לה חנינה על מרבית עוונותיה "שלא תתלונן על כך שה-FBI גרם לה להפסד בבחירות, כשהאמת היא להיפך" כתב הנשיא.

    לסיום, שאל הנשיא טראמפ בציוצו, "למה תולים את הפסדה של קלינטון בחשדות להתערבות רוסית או בחקירות אלו ואחרות של ה-FBI. למה לא פשוט יותר להודות בכך שטראמפ ערך לעצמו קמפיין נהדר?" מפרגן לעצמו הבחור.



    0 תגובות